Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Seddar Yavuz
      • Vali Yardımcıları
        • Sedat Özdemir
        • Ömer Kıraç
        • Ahmet Korkmaz
        • Osman Kural
        • Ali Açıkgöz
        • Bilal Basrı
        • Talat Tabur
      • Kaymakamlar
        • Adem Topaca
        • Muhammet Kılıçaslan
        • Seher Söyler
        • Erkan Savar
        • Şeref Gülyer
        • Ahmet Fatih Sungur
        • Ayşe Karaca Nas
        • Muhammed Fatih Günlü
        • Onur İnce
        • Ahmet Yeşilyurt
        • Tunahan Nas
        • Osman Kurt
        • Hasan Hüseyin Uzan
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Valilik Genel Emirleri
      • Valilik Yönergeleri
      • Valilik Kararları
      • Genelgeler ve Görüşler
      • Valilik Teşkilatı Hakkında Mevzuat
      • Personel Mevzuatı
      • Eğitim Konuları
    • Kurumsal Kimlik
    • Etik Komisyonu
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

VALİ TOPRAK, SAĞLIK SUNUCULARININ ESAS İŞİ ÖNLEYİCİ, KORUYUCU SAĞLIK HİZMETLERİNİN YAYGINLAŞTIRILMASIDIR

Vali Mustafa Toprak, 7-13 Nisan tarihleri arasında kutlanan Dünya Sağlık Haftası dolayısıyla Malatya Park AVM önünde sağlığın önemi, sağlıklı yaşama kuralları konusunda vatandaşları bilgilendirmek ve sağlıklı yaşama bilincini arttırmak üzere üç gün süre ile hizmet verecek olan sağlık panayırının açılış programına katıldı.
 
Halk Sağlığı İl Müdürü Dr. Kemal Şener, İl Sağlık Müdürü Dr. Muhammed Duran, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır ve Malatya Milletvekili Öznur Çalık’tan sonra konuşan Vali Toprak ”Sağlık herkes için önemlidir, ülkemiz için önemlidir, ülkemizin vatandaşları için önemlidir, geleceğimiz için önemlidir. Bu anlamda buradaki bu programın  vatandaşlarımızı bilgilendirmek, farkındalık oluşturmak ve koruyucu sağlık hizmetlerinden haberdar etmek adına düzenlenmesi önemlidir.
 
Bir taraftan güçlü Türkiye'nin, güçlü devletimizin, güçlü milletimizin, sağlık hizmetlerinin altyapısının iyi bir şekilde geliştiğini görmekten memnuniyet duyuyoruz, iftihar ediyoruz.
 
Son yıllarda dünyanın otorite ülkeleri dâhil sağlık sistemlerini iyi tesis edebilmek, aksaklıkları giderebilmek adına Türkiye'deki uygulanan sağlıktaki değişim ve dönüşüm projesinin sacayakları neye oturuyor, bu sistem nasıl yönetiliyor, Sağlık alanında Türkiye son yıllarda oluşturulan bu sistem nasıl ortaya çıkarıldı, bunu öğrenmeye geliyorlar. Bu bizim için önemlidir.
 
Yurt dışında kaliteli sağlık hizmeti almanın ne kadar pahalı maliyetli bir iş olduğunu da bilenlerdeniz. Onun için biz dünü unutmayacağız ama bugünü de  geleceğe daha iyi bir şekilde götürebilmek adına da çalışmalarımızı elbirliğiyle yapacağız.
 
Geçmişe baktığımızda sağlık hizmeti almak isteyen vatandaşlarımızın, Annelerimizin, babalarımızın, çevremizin hastaneye gittiğinde tedavi olmak için ne kadar önceden oraya gittiğini, geceden sıraya girdiğini, bu arada da doktoru bulabilirse, bir an önce hızlı bir şekilde bir reçete yazdırabilmek için hangi zorluklarla karşılaştıklarını gayet iyi biliyoruz.  Sağlık da yapılan değişim ve dönüşüm sayesinde hastanelerimizde ki sağlık çalışanlarımızın sayısı ve niteliği artmıştır. Hastanelerdeki hasta başına düşen yatak sayısı ve nitelikli yatak sayısının artması ile birlikte diğer taraftan da hastane önündeki boş alan miktarı, hasta başına düşen boş alan miktarı da artmıştır. Bunlarla birlikte ekip sayısının artması ve yardımcı sağlık personelinin gelişmesi de ayrı bir durumdur. 
 
 
İftihar ediyoruz ki Malatya'da da sağlık hizmetlerinin kaliteli ve verimli bir şekilde alınmasında son yıllarda önemli aşamalar kaydedilmiştir. Bu manada yeni hastaneler, gerek üniversite hastanelerinin çeşitlendirilmesi, gerekse devlet hastanelerimizin yeni nitelikli alanlarla birlikte branşlarda birlikte, vatandaş odaklı, insan odaklı bakış yerleşmiştir.
 
Yeni yapılacak projeler ile birlikte Malatya’nın sağlık noktasında değişim ve dönüşüme, sistem değişikliğine iyi bir şekilde ayak uydurduğunu görmekteyiz. Bu anlamda Sayın Cumhurbaşkanımızın, Başbakanımızın, Sağlık Bakanımızın, Bakanımızın, değerli milletvekillerimizin, yerelde de Büyükşehir Belediyemizin, ilçe belediyelerimizin bu konuda iyi bir diyalog ve işbirliği sayesinde bu güzel çalışmaları desteklediklerini, yardımcı olduklarını görüyoruz. 
 
Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğimiz, İl Sağlık Müdürlüğümüz, Halk Sağlığı Müdürlüğümüz olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın da bu değişim ve dönüşüme ayak uydurduklarını, vatandaşımızın memnuniyet derecesini arttırmak adına önemli katkılarda bulunduklarını memnuniyetle müşahede ediyoruz.
 
Hükümetimize, Bakanlığımıza, Genel Başkan Yardımcımıza, tüm milletvekillerimize ve tüm sağlık çalışanlarına sağlık konusunda vatandaş memnuniyetinin artması noktasındaki göstermiş oldukları yardım, katkı ve desteklerden dolayı çok teşekkür ediyorum.
 
Sağlık sunucuları olarak bizim esas işimiz önleyici, koruyucu sağlık hizmetlerinin yaygınlaştırılmasıdır. Bu anlamda arkadaşlarımızın özellikle bu haftayı vesile bilerek Dünya Sağlık Haftası çerçevesinde burada böylesi bir bilinçlendirmeyi, farkındalık oluşturmayı ortaya çıkaracak şekilde insanlarımızın dikkatine getirmesi de takdire şayandır.
 
Obezite, Kanser, Sağlıklı yaşam, Organ bağışı, 112 Acil Servis ve özellikle yaşama yol ver anlayışı, Ağız ve Diş Sağlığı taraması, Çocuk gelişimi hangi noktadan bakarsak bakalım hakikaten Malatya'nın da Türkiye gibi bu noktada örnek olabilecek sağlık altyapısını, sistemini revize ettiğini, değişim ve dönüşümü yakaladığını ifade etmek istiyorum. Yeni yapılacak projeler de adeta bu işin üst perdeden tatlandırılması olacaktır.  
 
Hepimiz bilinçli hareket etmeliyiz. Farkındalık oluşturmak noktasındayız. Daha sonra maliyeti yüksek olacak teşhis ve tedavi yöntemlerine gitmeden koruyucu sağlık hizmetlerinden, Sağlık birimlerimizin ücretsiz sunduğu farkındalık oluşturan, bilinç oluşturan hizmetlerini zamanında almalıyız ve tarama hizmetlerinden yararlanmalıyız.
 
İnsan sağlığını sonradan kurtarmanın zor olduğunu düşünerek, önleyici koruyucu sağlık hizmetleri konusunda ilgi gösterilmesinin önemini bir kez daha ifade ediyorum.”dedi.
 
Vali Toprak, Büyükşehir Belediye Başkanı Çakır ve Malatya Milletvekili Çalık ile birlikte burada bulunan ‘Organ Bağışında Sağlıklı Bir Gelecek İçin Sende Bir El Ver’ panosuna hazırlanan boyalar ile el izlerini yapıştırdıktan sonra kurulan panayırdaki Organ Bağışı, Akılcı İlaç Kullanımı, Yaşama Yol Ver, Kanser Erken Teşhis ve Tarama ve Eğitimi Merkezi, Çocuk Gelişimi, Ağız ve Diş Sağlığı, Evde Sağlık, Bulaşıcı Hastalıklar ve Bağışıklık, Tütün ve Uyuşturucu Maddeler, Obezite ve Sağlıklı Yürüyüş ve Merkezi Hekim Randevu Sistemi stantlarını ziyaret ederek bilgiler aldı.
 
Stantları ziyaret eden vatandaşlarla da sohbet eden Vali Toprak, bazı vatandaşlarında sorun ve taleplerini dinledikten ve ilgililere sorunlarının mevzuatlar çerçevesinde çözümü amacıyla talimat verdikten sonra buradan ayrıldı.
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişilebilirlik
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
İnönü Mah. Buhara Cad. No:250, 44070 Yeşilyurt/MALATYA
0 422 324 22 66 - 0 422 323 02 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız