Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
7
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Seddar Yavuz
      • Vali Yardımcıları
        • Sedat Özdemir
        • Ömer Kıraç
        • Ahmet Korkmaz
        • Osman Kural
        • Reşit Özer Özdemir
        • Abdulselam Bıçak
        • Bilal Basrı
        • Talat Tabur
      • Kaymakamlar
        • Adem Topaca
        • Fikri Badioğlu
        • Seher Söyler
        • Erkan Savar
        • Şeref Gülyer
        • Mehmet Kılıç
        • Ayşe Karaca Nas
        • Muhammed Fatih Günlü
        • Onur İnce
        • Ahmet Yeşilyurt
        • Tunahan Nas
        • Osman Kurt
        • Kutsal Baytak
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Valilik Genel Emirleri
      • Valilik Yönergeleri
      • Valilik Kararları
      • Genelgeler ve Görüşler
      • Valilik Teşkilatı Hakkında Mevzuat
      • Personel Mevzuatı
      • Eğitim Konuları
    • Kurumsal Kimlik
    • Etik Komisyonu
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

VALİ TOPRAK, BİZLERİN GÖREVİ MEVCUT SU KAYNAKLARINI DAHA VERİMLİ KULLANABİLMEK VE GELECEĞE BU ŞEKİLDE TAŞIYABİLMEKTİR

Vali Mustafa Toprak, Malatya Büyükşehir Belediyesi Malatya Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel müdürlüğünce düzenlenen “2071 Su Master Planı Çalışmaları” tanıtım programına katıldı.
 
Toplantıya Malatya Milletvekili Nurettin Yaşar, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır, İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kızılay, Vali Yardımcısı Miktat Alan, İl Emniyet Müdürü Dr. Ömer Urhal, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Şerafettin Yılmaz, İlçe Kaymakamları, İlçe Belediye Başkanları, Resmi Kurum ve Kuruluşlarının Yetkilileri, Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeleri, Sivil Toplum Kuruluşlarının Yöneticileri katıldı.
 
Açılış konuşmasını gerçekleştiren Büyükşehir Belediye Başkanı Çakır, MASKİ’ nin gerçekleştirmiş olduğu bu bilgilendirme toplantısına katılmalarından dolayı herkese teşekkür edip, Büyükşehir olması münasebetiyle 12 300 Km2 lik alanda çalışmaların bütünsel ve uzun vadeli olarak ele alındığını ve master planlar çerçevesinde yürütüldüğünü belirtti. MASKİ Genel Müdürlüğünce de Su Kaynakları ve Suyun Kullanımına ilişkin uzun vadeli master planının hazırlandığını ve bu konuda MASKİ Genel Müdürü Dr. Özgür Özdemir tarafından bilgi verileceğini ifade etti.
 
Malatya Milletvekili Nurettin Yaşar’da İmkânları kısıtlı olan şehirlerin ve ülkelerin lokal çözümlerle, kısmi çözümlerle daha yüksek masraflı ancak daha az verimli çözümler sunduğunu, bir caddeye ve sokağa en kaliteli boruyu döşediklerini ama şebekenin tamamını kapsamadığı için bu yapılan çalışmaların yararlı olmadığını ve boşa giden bir çalışma olduğunu belirterek Master planın imkan gerektirdiğini Malatya Büyükşehir Belediyesinin de master plan yapacak düzeye gelmiş olduğunu, bunun da bir imkan, bir vizyon, bir yönetebilme kabiliyeti olduğunu ifade ederek Büyükşehir Belediye Başkanını ve MASKİ Genel Müdürünü tebrik ederek kutladı.
 
Vali Toprak’ da yaptığı konuşmada” Bu toplantının çok önemli bir toplantı olduğunu ifade etmek istiyorum. Bir il, gelecek ile birlikte bütünsel olarak planlayabilmek adına Master planlar, hedefler ortaya koymak, bir bütüncül olarak şehre bakmak ama o bütünselliği gerçekleştirebilecek tüm toplum katmanlarını da bir arada hareket etmeye sevk etmek gerekiyor. Bugün burada ben karşımdaki katılımcı tablosuna baktığımda, ilimizin gelecekte tüm alanlardaki, tüm sektörlerdeki hedeflerine varabilmesini sağlayacak olan imkân, hedef, düşünce, akıl ve bunlarla birlikte insani güç ve refleksinde burada toplu bir halde karşımızda bulunduğunu görmekten bahtiyarım, onun için bu çalışmanın da başlangıcı itibariyle önemli olduğunu düşünüyorum.
 
2071 gibi Ülkemizin en önemli hedef yıllarından birini seçerek ve bütünsellik içerisinde kısa vadeli değil uzun vadeli ilimizin en önemli sorunlarından biri olabilecek su meselesine bir neşter atmak ve bunu detaylarıyla birlikte planlamak çok önemlidir.
 
Büyükşehir Belediye Başkanlığımızı ve MASKİ Genel Müdürlüğümüzü tebrik ediyorum, teşekkür ediyorum. Bulunduğumuz dünya içerisinde su bizim için değerli ve vazgeçilmez. İnsanın biyolojik yapısı itibariyle dahi suyun olmadığı yerde insan yaşamının sona erdiğini görüyoruz, yani su vazgeçilmez.
 
Bizim bu günler ve geleceğimiz için içme suyunu, sağlıklı içme suyunu mutlaka temin etmemiz gerekiyor. Bununla birlikte Türkiye olarak baktığımızda su kıtlığı içerisinde olan bir ülke değiliz ama su fakiriyiz. O anlamda her bir gram suyun belli bir merkeze toplanması ve onun insanlarımızın zorunlu ihtiyaçları için, geleceği de göz önünde bulundurarak iyi bir şekilde planlanmasının yapılması gerekiyor.
 
 Özellikle İl Özel İdarelerinin belli nüfusa gelmiş olan yerlerde kapatılması ve dönüştürülmesi kanunu ile illerimize önemli bir katkı sağlandı. Malatya’ya baktığımızda özellikle nüfusu 750 bini geçen şehirlerde Büyükşehir yapılanmasına gidildi ve bunun çok önemli sonuçlar doğurduğunu bugün de bu toplantıdan dolayı görüyorum.
 
Yani Özel İdareler zamanında içme suyunun sadece lokal olarak, dilimler halinde planlanması bizi bir takım sıkıntılara sokabiliyordu. Şimdi baktığımızda ilin Mülki sınırları, ilin Büyükşehir sınırları içerisinde içme suyunda, kanalizasyonda, imar planlaması gibi ana hayat damarlarında geleceğe yön verebilecek, bir ili geleceğe taşıyacak ana alanlarda tüm planlama yetkisinin Büyükşehirde olması ve Büyükşehir'in kılcal damarlarını da içerecek şekilde bir planlama noktasına sahip olması önemli bir yetkidir.
 
Bu anlamda hayırlı olmuştur, içme suyunda, kullanma suyunda önemli ihtiyaçlarımız var, sıkıntılarımız var ama baktığımızda MASKİ Genel Müdürlüğü iki yıldan beri hummalı bir çalışma yapıyor. Cazibeli su kullanmamıza rağmen, kaynakta çok fazla su olmasına rağmen sonuç olarak musluklarda akan suyla verilen suya baktığımızda kayıp-kaçak vs. gibi konularda ciddi bir sıkıntı olduğunu da görüyoruz.
 
Su master planı yapılmasının en önemli etkenlerinden biride budur. Bizlerin görevi sürdürülebilirliği temin etmek, mevcut su kaynaklarını daha rantabl ve verimli kullanabilmek ve geleceğe bu şekilde taşıyabilmektir. Bu anlamda gerek imar planlaması, gerek içme suyu, gerekse kanalizasyon gibi hizmetler önemli hizmetlerdir ve bunların bütüncül olarak ele alınıp planlaması gerekiyor. MASKİ Genel Müdürlüğümüzün büyük bir çalışma içerisinde olduğunu ilçe gezilerine ve mahallelere gittiğimde görüyorum, şu anda 5-6 ilçede devam eden önemli ölçüde altyapı çalışmaları ile biten alt yapı çalışmaları var.
 
Tüm bunlarla birlikte geçmişte köylerde, beldelerde ayrı ayrı yapılmış içme suyu şebekeleri var, bunların hiç bir şekilde basınç ve atü değerlerinin birbirini tutmaması, bir kısmının kaliteli bir kısmının kalitesiz malzemeden, bir kısmının geniş çaplı borulardan, bir kısmının dar çaplı borulardan tesis edilmiş olması sizleri sıkıntıya sokan noktalardır.
 
Tabii ki vatandaş olarak bizler de hizmet bekliyoruz. Musluğu açtığımızda iyi, sağlıklı ve kaliteli suyun akmasını istiyoruz. Neticeye baktığımızda yeteri kadar içme suyu kaynağı olmasına rağmen, cazibeli olmasına rağmen yüzde yirmisi faturalandırılıyor geriye kalan kısmı kayıp-kaçak gibi gözüküyor.
 
Master plan, bütüncül bakma ile birlikte aklı, fikri, yönetimi, hedefi, insani gücü ile birlikte, ekonomik imkânları ile birlikte bütüncül planlamanın gereği olarak yaşanan ve yaşanacak olan sıkıntıları aşmada bize yol göstereceği bir çalışmadır.
 
İlimizde yapılan bu çalışmanın ülkemize ve Malatya’mıza ve Malatyalı kardeşlerimize hayırlı ve uğurlu olmasını ve güzel sonuçlar doğurmasını diliyorum, bunun hissiyatını bende şimdiden alıyorum.
 
Bu programda olduğu gibi ilimizin diğer sorunlarında da buradaki bu güzelliği, birlikteliği her zaman görerek, hedeflerimize varma noktasında bir güç birliği içerisinde Malatya ilimizin de hedeflerine emin adımlarla yürüyeceğine inanıyorum, tekrar tebrik ve teşekkür ediyorum, hayırlı olmasını diyorum.”dedi.
 
MASKİ Genel Müdürü Özdemir’de sunum eşliğinde master planı kapsamında yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verdi. Bu çerçevede nüfus artışına göre su ihtiyacının belirleneceği, su dağıtım sisteminde sayısal modelin oluşturulacağı, alternatif su kaynaklarının belirleneceği, içme suyu işletme sisteminin basınç bölgelerine ayrılacağı, su depolarının kapasite besleme alanlarının belirleneceği, ekonomik ömrünün doldurmuş şebeke borularının uzun ömürlü ve kaliteli şebeke boruları ile yenileneceği, Kayıp-Kaçak takiplerinin daha sağlıklı yapılabilmesi için ölçülebilir alt bölgelerin yapılacağı ve bu çalışmaların yanı sıra da sistemin izlenmesi ve kumandasının daha sağlıklı yapılabilmesi için otomasyon sistemine geçileceği bilgileri verildi.
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişilebilirlik
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
İnönü Mah. Buhara Cad. No:250, 44070 Yeşilyurt/MALATYA
0 422 324 22 66 - 0 422 323 02 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız