Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
20
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Seddar Yavuz
      • Vali Yardımcıları
        • Sedat Özdemir
        • Ömer Kıraç
        • Ahmet Korkmaz
        • Osman Kural
        • Bilal Basrı
        • Ali Açıkgöz
        • Talat Tabur
      • Kaymakamlar
        • Adem Topaca
        • Muhammet Kılıçaslan
        • Seher Söyler
        • Erkan Savar
        • Şeref Gülyer
        • Ahmet Fatih Sungur
        • Ayşe Karaca Nas
        • Muhammed Fatih Günlü
        • Onur İnce
        • Ahmet Yeşilyurt
        • Tunahan Nas
        • Osman Kurt
        • Hasan Hüseyin Uzan
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Valilik Genel Emirleri
      • Valilik Yönergeleri
      • Valilik Kararları
      • Genelgeler ve Görüşler
      • Valilik Teşkilatı Hakkında Mevzuat
      • Personel Mevzuatı
      • Eğitim Konuları
    • Kurumsal Kimlik
    • Etik Komisyonu
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

VALİ MUSTAFA TOPRAK, HAYAT BOYU ÖĞRENME İL İSTİŞARE TOPLANTISINA KATILDI.

        Vali Mustafa Toprak, Hayat Boyu Öğrenme İl İstişare Toplantısına katıldı.
 
        Vali Toprak başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Turan, İnönü Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nusret Akpolat, Malatya Cumhuriyet Başsavcısı Ergül Yılmaz, Battalgazi Kaymakamı Vedat Yılmaz, İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı, İl Müftüsü Ümit Çimen, Battalgazi ve Yeşilyurt Belediyesi başkan yardımcıları, kamu kurum ve kuruluşların müdürleri ve bazı STK temsilcileri katıldı.
 
        Toplantının açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Tatlı’nın ardından Vali Toprak yaptığı konuşmasında, “Önemli olan Hayat Boyu Öğrenme noktasında tüm toplumu zinde tutabilmek ve nitelikli meslek elemanı temini noktasında kurumlar arası koordinasyon sağlayarak iş dünyasının, ticaret dünyasının ve esnaf dünyasının ihtiyaç duyduğu elemanı iyi bir şekilde yetiştirebilmektir. Şüphesiz ki, hepimiz her gün bir şeyler öğreniyoruz. Aslında Hayat Boyu Öğrenme devamlı bir şekilde kendini yenileyen, yenilenmesi gereken dinamik bir alan. Diğer taraftan da iş dünyamız, ticaret ve esnaf dünyamız da buna paralel olarak, bununla birlikte zinde bir şekilde devamlı niteliği değişmiş, geliştirilmiş eleman arayışı içerisinde. Çünkü hakikaten baktığımızda basit tanımıyla daha düne kadar torna tesviye aletleri üzerinde üretim yapan işletmeler bugün gelişmiş CNC tezgâhlarıyla üretim yapar hale gelmiştir. Onun yansıması olarak biz eleman yetiştiren özellikle meslek liselerimize baktığımızda, belki CNC tezgâhlarıyla değil de torna tesviye tezgâhları üzerinden hala öğrenci yetiştirmeye devam ediyoruz. Bunu şeklen söylüyorum, bir taraftan Milli Eğitim Bakanlığımıza bağlı okullarımız, diğer taraftan üniversitelerimiz ve ona bağlı meslek yüksek okullarımız kendilerini iyi bir şekilde değiştiriyor, geliştiriyor ve aktif yasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elamanın yetiştirilmesi noktasında onlar da kendisini revize ediyorlar, gözden geçiriyorlar. Yeni teknolojik gelişmelere bağlı olarak eğitim ve öğretimin metodolojisini değiştiriyorlar.  Bu anlamda Milli Eğitim Müdürlüğümüzün Hayat Boyu Öğrenme eylem planı çerçevesinde bir plan çıktı ama ifade edildiği gibi sektör temsilcilerinin, iş dünyasının, esnaf dünyasının ihtiyaç duyduğu alanları belirlemeden bu noktada bir eylem planının devreye girmesi beklenemez. Beklense ve gerçekleştirilse dahi de aktif piyasalara uygun bir sonuç ortaya çıkarmaz. Bugünkü toplantı bu noktadaki eylem planının bir bakıma, bir başka çalışma alanıyla birlikte burada üniversitemizle, belediyelerimizle ve kamu kurumlarıyla birlikte burada özellikle iş dünyasının bize devamlı yakındığı ve ‘sizler eleman gönderiyorsunuz ama bizler buna uygun bir çalışma alanı bulamıyoruz, bizim ifade ettiğimiz eleman şu niteliklerde olmalı. Ama sizin meslek liselerinde ya da meslek yüksekokullarında, üniversitelerde yetiştirdiğiniz branşlar şunlar oluyor. Bir uyuşmazlık var’. Hakikaten ülkemize de baktığımızda bu konuda ciddi bir çatışma yaşandığını görüyoruz. Bir taraftan ciddi manada iş arayanların sayısının belli bir noktada olduğunu görüyoruz diğer taraftan da yine iş dünyasının, esnaf dünyasının, ticaret dünyasının aradığı elemanı istediği vasıfta bulamadığını görüyoruz. O zaman burada bir uyuşmazlık olduğu aşikar. O zaman bu kadar devletimizin imkanları, meslek örgütlerimizin gücü, kamu kurumları ve üniversiteler ile birlikte ortaya konulduğuna göre o zaman iş dünyasından gelecek talepleri branşların, bölümlerin ve nitelikli elemanın yetiştirilmesi noktasında bir uyumu ortaya çıkarabilmek bu toplantının özü de bundan ibarettir. Dolayısıyla bir eylem planı şeklen çıkmıştır ama siz değerli iş dünyasının ticaret ve esnaf dünyasının yaklaşımlarıyla birlikte acaba sizlerin nitelikli eleman ararken hangi branşlar da olması gerektiğini ya da eğitilen ve nitelikli gözüken insanlarda bireylerde hangi özelliklerin bulunması noktasında arayış içerisinde olduğunuzu bize işaret ederseniz ki, zaman zaman toplantılar yapılıyor ama bugün ki şekliyle bir kez daha gözden geçirmiş olacağız. Bu anlamda toplantının hayırlı olacağını düşünüyorum. Bir başka konuda ilimiz, Türkiye’de uygulanmaya geçilen 23 tane cazibe il içerisine alındı. Bu çok önemli özellikle Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesinin istihdam ve üretim noktasında, katma değerli üretim noktasında belli bir noktaya gelmesini amaçlayan belki Türkiye Cumhuriyet’leri hükümetlerinin ortaya koyduğu en önemli teşvik sistemini içeren cazibe merkezleri programı projesidir. Bu anlamda Malatya’nın diğer illerle birlikte mütalaa edildiğinde bu programın içerisinde olması bir artı değer. Hakikaten bakıldığında Malatya neden bunlarla birlikte o zaman bunların içerisine giriyorsa tüm yatırımcılar otomatikman Malatya’yı tercih eder diye de bir yaklaşım bir tavır da var. Ama hiç önemli değil biz bu noktada Malatya olarak 23 ilin içerisinde olmaktan büyük bir memnuniyet duyduğumuzu ve buna uygun alt yapının geliştirilmesi noktasında elbirliğiyle kurumlar arası, özel, kamu, meslek örgütleri, sivil toplum örgütleri, esnaf dünyası, ticaret dünyası, sanayi dünyası ve bununla oluşan sanayi bölgeleri aracılığıyla karşılıklı bir anlayış, birliği ve bir program dahilinde ihtiyaç duyulabilecek vasıflı, nitelikli elemanları temin etme noktasında olduğumuzu biz ilaveten ifade ediyoruz. Şu anda organize sanayi bölgesinde, iki organize bölgemizin, 1. etap ilavesini de üçüncüyü de kattığımızda 20.000 kişi çalışıyor ama Cazibe merkezleri projesi programına şu anda Malatya için 336 ana firmanın müracaat ettiğini ve bu 336 firmanın müracatına ilişkin 43500 istihdam ön görüldüğünü ve 7 milyar tl'lik bir yatırım öngörüldüğünü göz önüne alırsak biz hızlı bir şekilde yeni gelecek taleplere uygun vasıflı elemanı, nitelikli elemanları sanayicimizin, iş dünyamızın, esnaf dünyamızın istediği şekilde eğitmek onları kanalize ederek yönlendirme noktasında olduğumuzu ifade etmek istiyoruz. Dolayısıyla bir taraftan Milli Eğitim Müdürlüğümüz Hayat Boyu Öğrenme noktasında halk eğitim merkezleri ile ilgili kurslar açarak bir altyapı ve kültür oluştururken diğer taraftan meslek liseleri ile ve özel meslek liseleri ile ihtiyaç alanı olan branşları açarak, yenileyerek yeni taleplere uygun bölüm isim değişikliklerinde muhtevalarını değiştirerek katkı sağlarken, bir taraftan da Belediyelerimiz, Büyükşehir belediyemiz da dahil olmak üzere açmış oldukları kurslarla, verilen yetkiler, branşlar çerçevesinde bu konuda ciddi manada katkı sağlıyorlar. Özellikle üniversitelerimizin özelinde İnönü Üniversitemizin burada bu nitelikli eleman yetiştirilmesi konusunda aktif piyasanın istediği elemanları yetiştirme noktasında onlar da hakikaten ciddi manada bir uyum, koordinasyon içerisinde, arayış içerisindeler. Ben tüm sektörlerimize, dinamiklerimize bu anlamdaki katkılarından dolayı çok teşekkür etmek istiyorum. Biz eğer ki bu koordinasyonu, bu talepleri ve arzı iyi bir şekilde birbirleri ile mukayese edecek ve karşılaştıracak noktada bir eş güdümü, bir uyumu sağlayabilirsek o zaman gerek istihdam noktasında iş arayanların ‘Ben iş bulamadım’ demesinin önüne geçmiş olacağız. Diğer taraftan da iş dünyasında ‘Ben şu noktada ve vasıfta eleman arıyorum, ben onu bulamadım’ demeyecek ‘artık bulabiliyorum’ diyecektir. Bu bugün yarın olabilecek bir konu değil, bu eylem planı da ondan dolayı 2017-2021 arasını kapsamasının sebebi de odur. Biz geçmişte başlayan çalışmaları bugünkü yeni bir heyecan ve vizyon ile  birlikte beklentileri de karşılayacak derecede yeni anlayış birliği içerisine sokabilirsek çok da anlamlı olacaktır. Diğer taraftan Cumhuriyet Başsavcımız burada özellikle denetimli serbestlik ile gelenlerin o hükümlerin hayata tutundurulması ve onların da bir meslek edinimi suretiyle hayatla bağdaştırılması ve onların da işgücü piyasasında yer bulabilmesi önemlidir. Dolayısıyla baktığımızda burada tüm sektörlerin temsilcilerinin olduğunu da görüyoruz. Bu anlamda bu toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum” dedi. olsun
 
        Vali Toprak, toplantıya katılanlar ile birlikte iş dünyasının bu konuda özellikle nitelikli eleman vasıflı eleman bulma noktasında karşılaştığı zorluklar ya da nitelikli elemanı bulduktan sonra onu aktif çalışan bir sistemin içerisinde ortaya çıkan olumsuz yansımalarının eğitim devam ederken ve öncesinde hangi noktalar üzerinde durulabileceği konusunda müzakere yaptılar.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişilebilirlik
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
İstiklal Mah. 15 Temmuz Millet Meydanı Cad. No:1 Battalgazi/MALATYA
0 (422) 422 44 44 - 0 (422) 422 44 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız