T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Bir dizi programa katılmak ve incelemelerde bulunmak üzere ilimize gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Vali Ersin Yazıcı ve il protokol üyeleri tarafından Malatya Havalimanında karşılandı.
İlimizdeki programları kapsamında Bakan Uraloğlu, ilk olarak Vali Ersin Yazıcı’yı makamında ziyaret etti. Vali Yazıcı’dan, Malatya’nın genel durumu, kentte gerçekleştirilen çalışmalar ve ulaşım ihtiyaçları hakkında bilgiler alarak, ilimizle ilgili istişare ve değerlendirmelerde bulundu.
Akabinde Valilik toplantı salonunda Bakan Uraloğlu başkanlığında; Vali Ersin Yazıcı, Malatya Ak Parti Milletvekilleri; Av. Bülent Tüfenkci, İhsan Koca, İnanç Siraç Kara Ölmeztoprak, Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Malatya Ak Parti İl Başkanı Namık Gören, Malatya MHP İl Başkanı Gökhan Gök ve ilgili kurum müdürlerinin katılımıyla, Malatya’nın ulaşım ve altyapı ihtiyaçlarının değerlendirildiği, İl Koordinasyon Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantı sonrası Bakan Uraloğlu, Vali Ersin Yazıcı ile birlikte Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’i ziyaret ederek, ilimizdeki çalışmaları hakkında bilgi aldı.
Son olarak Bakan Abdulkadir Uraloğlu, ilimiz için alternatif ulaşım yolu olan, kuzey çevreyolunun, yapım çalışmasıyla ilgili incelemelerde bulundu. Burada yaptığı basın açıklamasında; “Malatyalı vatandaşlarımızın heyecanla bitmesini beklediği bir projeyle, Malatyalıların bir hayalini daha gerçeğe dönüştürüyoruz. Malatya’mız, günümüzde de kara, hava ve demiryolu ulaşım ağlarını buluşturan konumuyla 16 ilin geçiş noktasında bölgenin ekonomik ve sosyal merkezi konumundadır. Bu nedenle Malatya’nın ulaşım ağlarının gelişmesine ayrı bir önem veriyoruz.
Son 22 yılda Malatya’nın ulaşım ve haberleşme altyapısına 76 milyar 302 milyon lira yatırım gerçekleştirdik. Malatya’yı, Elazığ’a, Diyarbakır’a ve Adıyaman’a bölünmüş yollarla bağladık. Malatya-Gölbaşı yolundaki, sarp uçurumlarıyla ve buzlanmasıyla sürücülerin korkulu rüyası olan Erkenek Tüneli’ni hizmete aldık.123 metre uzunluğunda çift köprü ve 660 metre uzunluğunda Kömürhan Köprüsü ve Bağlantı Tünelini inşa ettik. Malatya-Sivas yolundaki Tohma Köprüsü gibi önemli bir karayolu projesini tamamladık.
Şu anda Malatya’da bizleri bir araya getiren Çevre Yolumuzla birlikte yaklaşık 30 milyar lira proje tutarıyla 10 ayrı karayolu projesine de devam ediyoruz. Malatya Çevre Yolu; ağır tonajlı taşıt trafiği ve transit geçişlerden dolayı kapasitesinin üzerinde hizmet veren, şehir merkezinden geçen, mevcut yolda yaşanan trafik yoğunluğunu azaltması bakımından şehrimizin gelişimi ve trafik güvenliği için çok kıymetli projedir. Yolun tamamının hizmete sunulmasıyla; trafiğin pik saatlerinde geçiş süresi 60 dakikaya kadar çıkan şehir geçişini 25 dakikaya düşüreceğiz.
Ayrıca; şehrin kuzeyinde bulunan Organize Sanayi Bölgelerine ve yerleşim merkezlerine ulaşımda kolaylaşacak, Malatya’daki turizm faaliyetlerinin gelişmesine katkı sağlayacak ve ticaret faaliyetlerini daha da hareketlendirecektir. Kahramanmaraş, Hatay, Osmaniye, Şanlıurfa, Diyarbakır ve Malatya gibi depremden etkilenen illerimizde 15 ayrı kesimde 38.000 konuta erişim sağlayacak toplam 210 km uzunluğunda bağlantı ve imar yolunun yapım çalışmalarını sürdürüyoruz.
Malatya İkizce’de 11 bin 131 kalıcı konutun ulaşımı için 3,8 milyar liralık proje bedeliyle 46,3 km uzunluğunda yol yapımı, altyapı işleri ve farklı seviyeli kavşak yapacağız. Bu kavşak aynı zamanda deprem konutlarının karşısında bulunan Malatya OSB’ye de hizmet edecek.
Malatya ulaşım ağının güçlenmesi için hayata geçirdiğimiz projeler elbette karayolu ile sınırlı değil. 2005 ve 2009 yılları arasında Malatya Havalimanı mevcut terminal binasının hizmet seviyesini daha da arttırması adına aks ilaveleri yaparak mevcut kapasiteyi 1 milyon 200 bin yolcu kapasitesine yükseltmiştik. Ama Malatya’da havayolu ulaşımına yönelik yolcu talebinin artması ve yolcu hizmetinde istenilen hizmet kalitesine ulaşılabilmesine yönelik yeni bir terminal binası ve tamamlayıcı yapıların inşasını başlattık.
Projemiz tamamlandığında, Malatya Havalimanımızın 8.814 metrekare olan iç ve dış hatlar terminal binasının büyüklüğünü 26.765 metrekareye yükselteceğiz.1 milyon 200 bin olan yolcu kapasitesini de 2.5 milyon yolcuya çıkaracağız. Hiç şüphesiz yeni terminal binası ve diğer tamamlayıcı tesisleri ile Malatya, havayolu taşımacılığı ve trafiğinde çok daha önemli bir konum üstlenecektir.
Malatya’nın demiryolu ağlarını geliştiriyoruz. Mevcut konvansiyonel hattın komple bakımını yaptık ve yeniledik. Malatya OSB Yazlak iltisak hattı işini bitirdik. 19 Nisan’da aynı Turistik Doğu Ekspresi gibi Turistik Diyarbakır Ekspresi seferlerini başlattık. 180 kişi kapasiteli bu trenimiz 14 Haziran’a kadar her cumartesi sabahı Malatya’ya uğrayacak ve şehrimizin; Turgut Özal Anı Evi Fotoğraf Makinesi Müzesi, Radyo Gramofon Müzesi ve Buğday Müzesi gibi önemli turistik merkezlerini gezerek ticari faaliyetlerin artmasına vesile olacak.
Malatya Çevre Yolumuzun yapım çalışmalarını başarıyla sürdüren Karayolları Genel Müdürlüğü ve yüklenici firma çalışanlarına teşekkür ediyor, başarılarının devamını temenni ediyorum.” dedi.
Vali Yazıcı ise, Malatya’ya teşrifleri ve ilimize gerçekleştirilen yatırımlar ve desteklerinden ötürü memnuniyet duyduğunu ifade ederek, Bakan Uraloğlu’na teşekkür etti. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Malatya programını noktalayarak ilimizden ayrıldı.